7 Aralık 2012 Cuma

Biz Kimiz?

Internet hesaplarımda adım: GKZ: Yani Gökçen, Kaan ve Zeynep :) Bu kısacık nick name (Türkçe bir yazının içinde böyle İngilizce sözcükler kullanmaktan hiç haz etmiyorum ama bunun Türkçesine kod adı mı demeli bilemedim) aslında üç kişiyi kapsayan bir tanımlama oldu :) Tabii babamız da var ama sanal alemde böyle tanındık :)

Oğlum Kaan, 2002 yılında doğdu. Onun doğum günlerinde anneliğimi de kutlarım :) (Bu konulara ayrıca gireceğim)

Kızım Zeynep, 2006 yılında doğdu ve "tek çocuk=hiç çocuk" söyleminin ne demek olduğunu anladım :)

Anne olduğum için çok mutluyum.. Allah isteyen herkese, istediği zaman bu duyguyu tattırsın inşallah.

Bu yıl evimiz etüd merkezine döndü :) 4+4+4'ü iki çocukla yakalamayı başardım :) Oğlum 5. sınıfa, kızım 1. sınıfa başladı..

Bu maceralarımıza da aktarmaya çalışacağım..

Ben ise hayattaki seçimimi yaptım ve kendimi çocuklarıma adadım.  İyi mi yaptım, kötü mü yaptım bilinmez, tartışılabilir ama ben artık "çocuk odaklı yaşayan bir anne" oldum, çıktım :)

Yarıyıl tatilinde ilk defa yıllık izin aldım ve bakın neler neler yaptık :)

Bunların dışında da bir sürü şey yaptık ama seçtiklerim bunlar :) İsteyip de yapamadıklarımız da oldu: Hamamönü'ne gitmeyi çok istedik mesela gidemedik :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder