5 Temmuz 2013 Cuma

Güncel (Olmaya Çalışan) Anne :)

Kendime twitter hesabımda Güncel Anne ismini verdim önce ama tesadüfen baktığım aramada bu isimde başka bir hesap olduğunu görünce şaşırdım :) ve isim arayışına girdim :)

Hızla geçen zaman içerisinde annelerin anı, günü yakalaması şart oldu artık!

Geçenlerde 4 yaşındaki bir çocuğun en büyük hayalinin sınırsız internet ile şarjı bitmeyen bir tablet olduğunu duyunca bundan emin oldum...

Şimdilik twitter hesabımı korumaya alıp kapattım. Çünkü ben ilk etapta neyin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.. Başka bir niyetim, amacım da yok zaten... Şu twitter neymiş, neyi nasıl yapıyoruz vs.

Diğer taraftan tanıdık isimlerin bir tweet uzağımda olduğunu bilmek de hoş, değişik bir duygu :) Gerçi burası da biraz karışık. Bir isme bakıyorum, o isimde bir sürü hesap görüyorum, hangisi gerçek, hangisi sahte anlayamıyorum.

Ha bir de kullanılan dil bazen çok kontrolden çıkıyor. Nasıl olsa karşımdaki beni tanımıyor diye düşünen insanların bazıları başkalarının yüzüne söyleyemeyeceklerini rahat rahat kontrolsüzce yazabiliyorlar??

Niye güncel-sanal anne olmaya karar verdiğime gelince: Geçen yıl fark ettim ki, çocuklarımızın kullandığı dili anlamamaya başladık. Facebook'ta bir oyun oynuyorlar ve kendi oyun dillerini yaratmış bizimkiler. Oturdum oyunu çözmeye çalıştım, başardım da :) (İtiraf edeyim her zaman çözemiyorum)... Hiç değilse aralarında ne konuştuklarını anlamaya başladım..

Akşamları oğlumla ortak konular konuşabiliyoruz, onun istediği tabii.. WeChat programını indirdik, inceledik birlikte mesela.. Reklamlarında Messi oynamış :) WhatsApp'ı Facebook satın alıyormuş... Yaaa :) Daha neler nelerrrr... Ersun YENAL ile de anlaşmış Fenerbahçe :)

Ebeveyn ile çocuk arasındaki iletişim köprüsünün ayakları onlar küçükken yavaş yavaş inşaa ediliyor. Eğer edemezsek büyüyünce köprü möprü olmaz diye çok korkuyorum.

Tam sanal anne oldum.. Durmadan uygulama indiriyorum, tweet okuyorum, facebooka bakıyorum, oralarda takılıyorum.. Ve fark ettim ki, gerçekten de bunları yaparken kitap okumaya, çevreye bakmaya hiç zaman kalmıyor :(

Vardır ama bir çözümü bunun da...

Bir bilen, bir fikri olan yazarsa-söylerse ne mutlu bana da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder